Kontakty
Neváhejte nás kontaktovat, jsme tu pro vás
info@podlahyplotz.cz / +420 469 811 911
Po - Pá : 9.00 - 12.00, 13.00 - 17.00
Zažijte radost z nakupování přímo na naší prodejně
Často kladené dotazy a kde nás najdete
Kde najdu fakturu ke zboží?
▼
Máte pravdu u zboží nebyla. Šetříme lesy a proto všechny faktury posíláme přímo do vaší e-mailové schránky, která byla uvedena v objednávce. Podívejte se tedy do vašeho e-mailu, jestli se někam nezatoulala. Nikde mrška není? Nevadí. Napište nám na e-mail eshop@podlahyplotz.cz a my vám fakturu pošleme ještě jednou. A nezapomeňte napsat číslo vaší objednávky 😊
Jakými způsoby můžu platit? ▼
Chci objednat více kusů, dostanu množstevní slevu? ▼
Větší množství může být pro každého pochopeno jinak. Při větším množství většinou dosáhnete na dopravu zdarma, která je sama o sobě velkou slevou 😊 Další slevu můžete získat registrací a pak, jestliže máte objednávku aspoň nad cca 50 tisíc, pojďme se na to společně podívat, co bychom pro vás ještě mohli udělat Zavolejte nám na tel. +420 469 811 911 nebo napište na e-mail info@podlahyplotz.cz a zkusíme něco vymyslet.
Přišel vám poškozený balík? ▼
Tak to nás mrzí 😪 A jaká je míra poškození? Je jen porušený obal, nebo je poškození zřejmé a není o čem spekulovat? Jestliže je poškození malé a vy si myslíte, že to bude v pořádku, zboží můžete převzít, ale vždy napište přepravci zápis o stavu zásilky do přepravního listu. Pokud bude zboží náhodou opravdu poškozené, díky vašemu zápisu bude vyřizování reklamace u přepravce pro nás snadnější a možné. V případě, že je zboží opravdu výrazně poškozené, napište zápis přepravci a zboží NEPŘEBÍREJTE! Jestliže se i tak rozhodnete zboží převzít, pak jedině opět s výhradou a zápisem u přepravce. V tomto případě doporučujeme pořídit co nejvíce fotografií a informací o poškozené zásilce. POZOR! Pokud nebude zboží převzato s výhradou, nebudeme moci reklamaci s přepravcem řešit 😪
Jak reklamovat zboží ▼
Něco se nepovedlo a potřebujete reklamovat, nebo vrátit zakoupené zboží na e-shopu nebo prodejně? Nebo se stal problém u montáže? To nás mrzí, ale jistě se k danému problému postavíme čelem a uděláme maximum pro vaši spokojenost. Nebojte se nás kontaktovat společně vše vyřešíme. Nebo nám zboží můžete hned zaslat na adresu provozovny. Více se dozvíte na našich Reklamačních stránkách.
PODLAHY PLOTZ s.r.o., T.G. Masaryka 333, 538 21 Slatiňany
Jak mám převzít zboží od dopravce? ▼
Tým, který se o vás postará s láskou a péčí
Vedení, které nás žene vpřed a pečuje o vaši spokojenost
více jak 30 let zkušeností
více jak 30 let zkušeností
Sledujte podlahyplotz.cz na sociálních sítích.