Nyní doprava ZDARMA na vše!

Často kladené dotazy

Kde najdu fakturu ke zboží?

Máte pravdu u zboží nebyla. Šetříme lesy a proto všechny faktury posíláme přímo do vaší e-mailové schránky, která byla uvedena v objednávce. Podívejte se tedy do vašeho e-mailu, jestli se někam nezatoulala. Nikde mrška není? Nevadí 😊 Napište nám na e-mail eshop@podlahyplotz.cz a my vám fakturu pošleme ještě jednou. A nezapomeňte napsat číslo vaší objednávky.

Jakými způsoby mohu platit?

Výběr je na vás. Vybrat si můžete z platby kartou, on-line, nebo na naší prodejně, převodem předem, nebo zboží doručíme na dobírku. Tady je pak nutné počítat s hotovostí pro řidiče 😊

 

Budu objednávat větší množství zboží, šla by sleva?

Větší množství může být pro každého pochopeno jinak. Při větším množství většinou dosáhnete na dopravu zdarma, která je sama o sobě velkou slevou. Další slevu můžete získat registrací a pak, jestliže máte objednávku aspoň nad cca 50 tisíc, pojďme se na to společně podívat, co bychom pro vás ještě mohli udělatZavolejte nám na tel. +420 469 811 911 nebo napište na e-mail info@podlahyplotz.cz a zkusíme něco vymyslet 😊

Přišlo mi poškozené zboží, co mám dělat?

Tak to nás mrzí 😪 A jaká je míra poškození? Je jen porušený obal, nebo je poškození zřejmé a není o čem spekulovat? Jestliže je poškození malé a vy si myslíte, že to bude v pořádku, zboží můžete převzít, ale vždy napište přepravci zápis o stavu zásilky do přepravního listu. Pokud bude zboží náhodou opravdu poškozené, díky vašemu zápisu bude vyřizování reklamace u přepravce pro nás snadnější a možné. V případě, že je zboží opravdu výrazně poškozené, napište zápis přepravci a zboží NEPŘEBÍREJTE! Jestliže se i tak rozhodnete zboží převzít, pak jedině opět s výhradou a zápisem u přepravce. V tomto případě doporučujeme pořídit co nejvíce fotografií a informací o poškozené zásilce. POZOR! Pokud nebude zboží převzato s výhradou, nebudeme moci reklamaci s přepravcem řešit.

Více informací naleznete v našich VOP.

Jak reklamovat zboží?

Něco se nepovedlo a potřebujete reklamovat, nebo vrátit zakoupené zboží na e-shopu nebo prodejně? Nebo se stal problém u montáže? To nás mrzí, ale jistě se k danému problému postavíme čelem a uděláme maximum pro vaši spokojenost. Nebojte se nás kontaktovat společně vše vyřešíme. Nebo nám zboží můžete hned zaslat na adresu provozovny. Více se dozvíte na našich Reklamačních stránkách.
PODLAHY PLOTZ s.r.o., T.G. Masaryka 333, 538 21 Slatiňany

Jak mám převzít zboží od přepravce?

Při přebírání zboží si pečlivě prohlédněte obal. Není porušený? Nevykazuje zboží známky poškození? Jestliže poškození uvidíte, nebo si nejste jistí, vždy napište přepravci zápis o stavu zásilky do přepravního listu. Zboží pak můžete i v tomto stavu bez obav převzít. V případě, že zboží bude náhodou opravdu poškozeno, je pro nás i vás díky tomuto zápisu vyřizování reklamace u přepravce snadnější. V případě, že je zboží výrazně poškozené, napište zápis a zboží NEPŘEBÍREJTE!

 

ČASTO KLADENÉ DOTAZY U KUSOVÝCH KOBERCŮ

Je koberec kvalitní?

Zde je jen jediná odpověď. Cena odpovídá kvalitě, tzn. jestliže si pořizujete kusový koberec za nejnižší cenu, nemůžete očekávat super hustý a vysoký koberec. To však neznamená, že vám i levný koberec neposlouží. I levné koberce obsahují kvalitní a odolná vlákna, která vydrží léta bez větších deformací.

Jaký má koberec typ vlákna?

Tuto informaci jednoduše naleznete na produktové kartě každého, vámi vyhlédnutého, koberce v Parametrech vedle podrobného Popisu produktu. Některé koberce mají i detailní foto, kde je kvalita vlákna více viditelná. Tyto fotografie pro vás připravujeme u nás na prodejní hale ve Slatiňanech, nebo pracujeme s podklady, které dostáváme přímo od výrobce. Tady se pak stejně jako vy, spoléháme na jeho zobrazení. Vlákna s fotografickým přiblížením a jejich popisem si můžete prohlédnout i v naší sekci typy vláken.

V případě, že vybíráte kusový koberec, klidně a bez obav vybírejte a nakupujte. Pokud objednaný koberec po převzetí nenaplní vaše očekávání, můžete ho bez problémů vrátit. Pozor si dejte u koberců metrážových, které pro vás upravujeme na požadovanou míru, tady koberec vrátit nepůjde. V případě, že si nejste jisti kvalitou, barvou, nebo parametry, neváhejte nás kontaktovat. Pokusíme se vám koberec na dálku, co možná nejvíce přiblížit a poradit vám jeho správný výběr.

Nebude na koberci vada?

Před odesláním vašeho vysněného produktu se pro vás snažíme všechny koberce pečlivě kontrolovat, chybka se ale může stát. V případě, že se tak stane, moc se předem omlouváme a prosíme vás, zachovejte klidnou hlavu a o této skutečnosti nás informujte e-mailem, nebo telefonicky. Můžeme vám slíbit, že daný problém začneme ihned řešit a nejdeme pro vás to nejlepší řešení..

Odpovídá barva koberců obrázkům na e-shopu?

Dlouze jsme se pokoušeli vymyslet nejlepší prezentaci koberců. Pravdou ale zůstává, že každý z nás má nastaven svůj monitor na jiné barevné rozlišení. Pak se tedy může stát, že koberec neodpovídá barevné představě při objednání. Každopádně nemusíte zoufat, i zde máme možnost vrácení zboží. K tomuto účelu máte připraven dokument ve složce vše o nákupu/vrácení zboží.

Pro eliminaci špatného výběru a zklamání, vám doporučujeme se při výběru zaměřit na fotografii detailu produktu. Tyto fotografie z velké části fotíme přímo na naší prodejně, kde klademe velký důraz na  autentické přiblížení materiálu. V případě, že si nejste jisti kvalitou, barvou, nebo parametry, neváhejte nás kontaktovat. Pokusíme se vám koberec na dálku co nejvíce přiblížit a poradit vám se správným výběrem.

Mám vybraný koberec, ale jedna fotka je úplně jiná ...

ANO, toto se na našem e-shopu občas může stát. Snažíme se tento nedostatek co nejvíce eliminovat. Jelikož nabízíme tisíce koberců, chybka se může stát i nám. V případě, že si nejste jisti kvalitou, barvou, nebo parametry, neváhejte nás kontaktovat. Pokusíme se Vám koberec na dálku přiblížit a poradit vám se správným výběrem.

Předem děkujeme za shovívavost a zároveň děkujeme za případné upozornění na nedostatek na našem e-shopu. Chybu se následně pokusíme co nejdříve odstranit.

U koberce se mi uvolnilo obšití, co mám dělat?

Rozhodně tato vada není důvod k vyhození koberce. Někdy postačí jednoduché řešení. Většina obšití je tvořena umělým vláknem, které lze tepelně ovlivnit. Máte-li uvolněné obšití, obraťte koberec na rub, vezměte zapalovač a opatrně vlákna nahřejte. Teplem se vlákna smrští a tudíž dotáhnou. Touto cestou lze postupovat i při puštění zapošitého vlákna. Nahřát a po natavení zamáčknou vlákno do rubu. Pozor! Mějte však na paměti, že koberce jsou hořlavé, takto lze postupovat pouze s největší opatrností.

Dáte mi vědět, kdy koberec dostanu?

ANO, prověříme skutečnou skladovou dostupnost koberce a následně budete informováni prostřednictvím e-mailu o přibližném datu doručení. Přesné datum doručení s časovým údajem obdržíte přímo od našeho smluvního přepravce, který vám zboží bude doručovat. Podrobné informace jsou k dispozici na stránce Doprava a platba.

Lze objednat donášku zboží do patra?

Jelikož vyřizujeme i nadrozměrné zásilky, kde je většinou zapotřebí součinnost dvou lidí, nelze tato služba objednat. Zásilku většinou přiváží jeden řidič, který si s donáškou nadrozměrné zásilky sám neporadí. Za tento nedostatek se vám už nyní omlouváme a prosíme vás tímto o ohleduplnost a součinnost při převzetí zboží.

Máte další otázku?

My i náš Plotzák vám na ni rád odpoví. Proto neváhejte a ptejte se, volejte, pište. Jsme tady pro vás a rádi vám se vším poradíme.